Online munka karantén idején

pr-cikk-iras-karanten.jpgPR-cikk tippek

Karantén idején a legjobb online munka a PR-cikk-írás. A home office alkalmas szövegírásra, a marketingszövegek előállítása jövedelmező: cikkenként a nettó ár 6.000-15.000 Ft, ennyit szívesen fizetnek a megrendelők. A Public relations cikkek növelhetik az üzleti forgalmat, a keresőmarketing területén pedig a szövegekben elhelyezett linkek játszanak főszerepet: a hivatkozott weboldal Google-helyezései javulnak, ha sok minőségi backlink mutat rájuk. Fontoss, hogy a publikáció szövege és a belinkelt honlap között tartalmi relevancia álljon fenn.

PR-cikk írás: Online munka karantén idején

Témaválasztás, a cikk címe

Tudd meg, milyen témákat keresnek az emberek a legjobban azon a területen, ahol te működsz. Ezek azok a témák, amelyek valószínűleg a legtöbb olvasót fogják elérni, ezért próbáljd megtalálni a gyakran keresett témákat, Ügyelj arra, hogy a kulcsszavak szerepeljenek a címben, hogy a cikk megjelenjen, ha valaki keres.

Kezdd a cikkedet felejthetetlen címmel. A cím létrehozása olyan, mintha első benyomás lenne. Az erőteljes kezdés felhívja az olvasó figyelmét és arra készteti őt, hogy tovább olvassa. Jó cím nélkül a cikk elkerüli a figyelmet és sok olvasó nem pazarolja rá az idejét és erőfeszítését.

A tartalom összefoglalása a leírásban

Írj érdekes leírásszövegeket (descriptions). Minél érdekesebb ezek, annál valószínűbb, hogy vonzza az olvasókat. Ezek a kis leíró jelölők jelennek meg a Google találatok oldalán (SERP), amikor valaki keres keresőmotoron, tehát minél leíróbb, minél összefoglalóbb, annál jobb. Itt is szerepeljenek kulcsszavak. Terjedelme legyen 160-320 karakter.

Készíts munkatervet

Készíts lépésről lépésre szóló útmutatót, amelyet követhetsz, amikor megpróbálod megforgalmazni webhelyed vagy termékeid lényegét. A jól teljesítő vállalkozások olyan vállalkozások, amelyeket az egész kezdetektől kezdve felfogtak, vagyis az üzleti tevékenység mögött álló emberek átfogó tervvel indultak el, majd a sikerhez vezető utat követtek portfóliójuk kidolgozása során.

Bizalom és siker a marketingben

A bizalom elnyerésekor a PR-cikk folyamatával állítson be reális, de kihívást jelentő célt a cikkgyártás ütemére. Nincs olyan aranyszabály, amely kizárólagos lenne. Egyensúlyozza a rendelkezésre álló időt, az írástudást és az egyéb kötelezettségvállalásait, hogy a cikkírás ütemezésével egyeztessen, amelyet fenntarthat a cikk minőségének feláldozása nélkül.

Annak érdekében, hogy sikert érj el egy PRcikk marketingjében, a marketing megközelítésében a szövegnek egyedinek kell lennie. Az emberek nem akarják, hogy ugyanaz a cikk ötféle módon íródjon. Nagyon unalmas és nem vonzó látni a visszaköszönő anyagot. Új és érdekes, elragadó és vonzó módon ír, a jó szöveg készítése a legjobb módszer egy Public relations cikk piacra dobására.

Ne írj túl hosszú PíáR cikkeket

online-munka-karanten.jpgHasználj rövidebb, gyorsabb cikkeket a forgalom generálásához. Ahogy mélyebben beolvas az érdeklődő a cikkedbe, meg fogja érezni magát a lényeget, amelyekre majd felhasználhatja cikkeit. A kapcsolatok kiépítéséhez és a keresőmotorok rangsorának javításához a blogokba, híroldalakra küldött PR cikkeknek nem kell csodálatos manifesztumoknak lenniük. Küldj rövid cikkeket, de ügyelj minőségükre.

Ha cikkeket és marketingszövegeket használsz társult termékeidnek reklámozására, győződj meg arról, hogy szöveged csak 200 szóból álljon. Az ötlet az, ami fontos. Mielőtt feliratkoznál egy cikk-könyvtárra, ellenőrizd, hogy a Google ismeri-e a webhelyet.

Online munka karantén idején

A PR cikk írás meglehetősen jövedelmező lehet, és folyamatos bevétellel járhat. Valójában, ha helyesen követed ezeket a tippeket, és kibővíted online jelenlétedet, akkor valószínűleg teljes munkaidőben kezdhetsz online módon dolgozni. Ne add fel a reményeidet; csak folytasd az erőfeszítéseidet, és nézd meg, mi történik: a legjobb weboldalakon megjelennek PR-cikkeid - mindenki örül.

Címkék: pr-cikk, nettó-ár